ریتم:8/6سنگین
......گیتاریست.....
LOVE IS LIKE WAR EASY TO START AND DIFFICULT TO END

Am                                  Dm        

هنوزم چشمای تو مثل شبای پر ستارست

C                              Bb                     

هنوزم دیدن تو بارم مثل عمر دوبارست

Dm                           Am                        

هنوزم وقتی میخندی دلم از شادی میلرزه

C                              Bb                   

هنوزم با تو نشستن به همه دنیا می ارزه

Am   Gm     Bb                           Dm

اما افسوس تو رو داشتن دیگه دیره دیگه دیره

  Bb       C                    Dm    Am

اما افسوس با نخواستن دلم آروم نمیگیره

Dm       C    Am  

تا گلی از سر ایوون تو پژمرد و فرو ریخت

Am                           Dm           Bb

شبنمی غمزده از گوشه ی چشمان من آویخت

C               Am                        Dm

دوری بین من و تو دوری ماهی و دریاست

C            Am                      Dm

دوری بین من و تو دوری ماه و تماشاست



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 16 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط .
آخرین مطالب
v

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 54
بازدید ماه : 264
بازدید کل : 26975
تعداد مطالب : 108
تعداد نظرات : 102
تعداد آنلاین : 1




Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت